juuli 14, 2011

Vastus küsimusele: "Miks?"

Enam ei mäleta, millal ja kust esimest korda kuulsin Santiago de Compostellast. Ilmselt keegi tuttavatest on kunagi ammu maininud või olen hoopiski ise välja nuputanud infot turismimessidel saadud brošüüridest. Kokkuvõtes polegi see nii väga tähtis. Olen alati teadnud, et ka mina jõuan sinna! Ei oleks vaid uskunud, et see aeg tuleb nii kiirelt.

Saatuslikusks sai kohtumine Tallinna tursimimessil kahe naisega, kes on palunud mu abi lennupiletite leidmiseks Portosse. Jutu käigus selgus nende reisieesmärk, mis oli Camino. Hiljem aga järgnes pakkumine üheneda ning sõita koos Portugali, et alustada sealt oma teed.

Veidi mõeldes ja pidades elukaaslasega nõu otsustasin minna. Ei suutnud keelduda nii põnevast ettepanekust.

Ilmselt ei juhtu siin maailmas midagi põhjuseta ning ka minu Camino ei ole juhuslik.

Viimane eluaasta mu elus on olnud üsna kaootiline: kiired otsused, kaotused ning pettumus. Konkreetsete tulevikueesmärkide puudumine tekitab sisemist segadust ning rahulolematust. Kiire elutempo pärast tunnen ennast tihtipeale väga kurnatult ning tulemusena olen enda ja maailma peale vihane.

Camino on minu jaoks kõigepealt võimalus vaimselt taastuda ja puhata. Füüsiline koormus vabastab mu keha pingetest ja teeb olekut kergemaks. Eesmärgi saavutamine aga ilmselgelt toob rahulolu, mis kestab.

.............................................................................................................

Minu teekond:
Camino Portugues (Porto - Santiago) ~250 KM
Camino Fisterra - Muxia (Santiago - Fisterra - Muxia) ~124 KM

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar